Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачките на 155-проблем голям!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    И помпата и сервото са ми в мазето

    Има ли значение дали да е с АБС или не?Защото тази която имам е била от Алфа без АБС.


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
      И помпата и сервото са ми в мазето

      Има ли значение дали да е с АБС или не?Защото тази която имам е била от Алфа без АБС.
      Ако говориш за помпата и сервото - няма значени АБС-+
      Alfa 155 2.0TS 8V '93
      sigpic
      VW LADAVAGEN '81
      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
        И помпата и сервото са ми в мазето

        Има ли значение дали да е с АБС или не?Защото тази която имам е била от Алфа без АБС.
        Не знам колега дали АБС има разлика ,но знам че има 2 размера серво единия по голям другото е по малко ,но незнам и от какво зависи кой размер е
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #64
          + още една, ако мога така да се изразя, "забележка", слагайте си хубава спрачна течност по възможност дот 5.1. По-скъпа е с някакви левчета(под 10лв), но не сменяме течност 2 пъти годишно, че да го мислим, а е доста по-добра от дот4. Не само заради по-високата Т на кипене, а поради факта, че не разгражда гумените уплътнения(гумички на помпа, цилиндърчета и т.н.) и абсорбира много по-малко влага от въздуха, което пък води до много по-бавното ръждясване на спирачните тръбички. Та... не пестете пари за консумативи, зщото са си важни и най-дребните детайли.

          П.П. Намесвам се в темата, зщото имам дедра, която практически си е същата спирачна система.
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #65
            Свали задните маркучета и е много вероятно да са се разложили и запушили.
            Всъщност залагам на това.
            От там са ти клеясали и задните апарати.
            За това и сега педала ти е твърд, защото работят само предните.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Свали задните маркучета и е много вероятно да са се разложили и запушили.
              Всъщност залагам на това.
              От там са ти клеясали и задните апарати.
              За това и сега педала ти е твърд, защото работят само предните.
              И аз си мисля за същото. Случвало ми се е ,но на друга кола.
              Alfa 155 2.0TS 8V '93
              sigpic
              VW LADAVAGEN '81
              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

              Comment


              • #67
                В помпата имаше повече ръжда,отколкото по веждите на опел кадет Сервото е здраво,сложих помпа Бош,по-малка.Педала е дърво,все едно накладките са от варен бук,ама сега поне СПИРА


                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                Comment

                Working...
                X